12/12/2005

悲苦小劇場

世貿期間,將不斷送上作為無聊美點的小劇場,敬請留意。世貿不死,小劇場不息!各方好友就當為世貿犧牲一下!


好得之男仔約我睇戲。
我:睇邊套?
好得之男仔:《無國界追兇》!
我:(頹)好睇咩……講世貿架?
好得之男仔:係呀有關架!
我:……好啦。下星期二好唔好?
好得之男仔:下星期二我約左人睇《如果愛》喎。成個12月最期待呢套。


點解約人地就係睇《如果愛》,約我就睇《無國界追兇》!?呢個世界仲有冇公平可言!!不禁傷感地想起本人歷年求的姻緣籤:
中籤:古人項羽被困
人雖勇力不能當/莫恃英雄獨冠場/可挾泰山超北海/身心猶貴重存亡

四面楚歌……駛唔駛去得咁盡。不過,上年終於求到上簽:

上籤: 古人陳橋兵變
春來雷震百蟲鳴/番身一轉離泥中/始知出入還來往/一朝變化便成龍

解曰「雷發時轉、出入兩存、一朝變化、直到天門」呀,呢鋪仲唔到我出位?!但係,千變萬變有樣野始終唔變:點解我D姻緣籤,都係以軍事意象為主的呢………《看來,無國界追兇》都係宿命咯。

3 comments:

Kongkee said...

小樺!我約你睇如果愛!!!!

gucao said...

小樺,不如叫那個好得之男仔改約你去睇《情癲大聖》啦。( 成個12月我反而最期待劉鎮偉呢套。)

TSW,或鄧小樺 said...

多謝樓上兩位同樣好得之男仔!